خدمات ماکرومیست – 12 کاربرد با خدمات تضمینی و حرفه ای

یکی از بهترین دستگاه‌ ها که برای احیای تار های مو مورد استفاده قرار می‌ گیرد دستگاه ماکرومیست می‌ باشد. این دستگاه طی سال‌ های گذشته وارد بازار شده است و از تکنولوژی جدید بهره می‌ برد که سلامت، نشاط و درخشندگی را به تارهای مو باز می‌ گرداند. استفاده از این دستگاه باعث می‌ شود که موها تا مدت زمان طولانی صاف، براق و بدون وز باشند و کاملا شاداب و جوان به نظر برسند.

این دستگاه یا اوزون تراپی مو و از جمله دستگاه‌ هایی است که برای درمان سلامتی مو قابل استفاده است و کارکردهای مختلفی دارد. از جمله اینکه شما با کمک دستگاه ماکرومیست می‌ توانید مواد مغذی و ویتامین‌ ها را بهتر جذب موهای خود کنید و به کاهش درمان موخوره کمک می‌ کند. شوره سر را از بین می‌ برد و موهای خشک و شکننده را درمان خواهد کرد.

 به طور کلی این دستگاه نقش ترمیمی و احیا کنندگی دارد. یکی از روش‌ های نوین برای کراتینه کردن مو استفاده از دستگاه مایکرومیست می‌ باشد که به یک کلاه ماساژور مجهز شده است و با کمک آن می‌ توان فرایند کراتینه را هم به بهترین شکل انجام داد.

 این دستگاه عمق نفوذ مواد کراتین به داخل کوتیکول و ساقه مو را افزایش می‌ دهد که احیای مجدد موها را به دنبال خواهد داشت. شاید تعداد سالن‌ های زیبایی که از این دستگاه بهره می‌ برند محدود باشد. اما سالن زیبایی پریسا ظفری به عنوان یکی از بهترین سالن‌ های زیبایی در سطح کشور است که از این دستگاه برای فرایند احیا و بازسازی تارهای موی مشتریان خود استفاده می‌ کند. پس اگر دوست دارید که از این دستگاه برای زیبایی موهای خود بهره ببرید می‌ توانید سالن پریسا ظفری را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با این دستگاه و کاربردهایی که دارد صحبت می‌ کنیم.

کاربردهای دستگاه مایکرومیست چیست؟

دستگاه ماکرومیست کاربردهای مختلفی دارد و باعث ایجاد جلوه لخت و لطیف روی تارهای مو می‌ شود. این موارد عبارتند از: 

  1. ایجاد باد گرم برای گرم شدن مو جهت اعمال اقدامات درمانی و زیبایی
  2. انتقال غبار مه گرم برای جذب بهتر مواد مغذی روی تارهای مو
  3. ایجاد باد سرد جهت انتقال احساس آرامش و تثبیت عوامل درمان در عمق تارهای مو 
  4. تولید غبار مه سرد یا میکرو غبار سرد به منظور جذب بهتر مواد مغذی به فولیکول‌های مو و متعادل کردن دمای کابین برای جلوگیری از عملکرد تهاجمی دستگاه.
  5. اوزونایزر به جهت ضدعفونی و از بین بردن قارچ و باکتری‌های ساقه و کف سر که در فرایند اسکراب اسکالپ سر هم قابل توجه است.
  6. ایجاد نور قرمز برای کنترل میزان اسیدیته
  7. بازسازی کوتیکول‌ ها
  8. نرم کردن ساقه مو
  9. جوانسازی و کلاژن سازی مو 
  10. دادن شوک گرمایشی و سرمایشی برای افزایش ماندگاری و نفوذ عمقی مواد روی تارهای مو
  11. درمان آروماتیک برای شستشوی مو با آب
  12. درمان موخوره

طریقه استفاده از دستگاه ماکرومیست

استفاده از دستگاه مایکرومیست اصول خاص خود را دارد و آرایشگران و افرادی که این دستگاه را خریداری می‌ کنند، باید با این اصول آشنایی کامل داشته باشند. در سالن زیبایی پریسا ظفری فرایند استفاده از این دستگاه به درست‌ ترین شکل ممکن انجام می‌ شود و شما با کمک این دستگاه می‌ توانید موهایی زیبا و جذاب داشته باشید. طریقه استفاده درست از این دستگاه را در ادامه بررسی می‌ کنیم؛

برای درمان و بازسازی مو با دستگاه ماکرومیست ابتدا موها را بپوشانید و سپس از کلاهک کابین دستگاه استفاده کنید و آن را روی سر قرار دهید. غبار مه که دمای ۴۰ درجه دارد را فعال کنید. البته این دما قابلیت تنظیم داشته و می‌توانید آن را تغییر دهید.

بعد از فعال‌سازی غبار مه، هوا درون کلاه مایکرومیست جریان پیدا می‌ کند. این میکرو غبار باید به مدت ۴ تا ۵ دقیقه روی مو باشد تا فولیکول‌ های مو را تحریک کرده و از سطح مو بلند کند. تا بدین ترتیب ورود هر نوع ماده درمانی به عمق ساقه و ریشه مو امکان‌ پذیر و نتیجه بخش باشد. 

بعد از آن با کمک امواج مافوق صوت مولکول‌ های آب تجزیه شده و اکسیژن جدا شده از آب با هم پیوند می‌ خورند و مولکول اوزون یا o۳ را تشکیل می‌ دهند. سپس وقتی که انرژی قطع شود مولکول‌های اوزون ناپایدار شده و به مولکول‌های o۲ و o۱ تجزیه می‌ شوند. اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون قوی که دارد از بین فولیکول‌ های مو به عمق ساقه و ریشه مو وارد می‌ شود و طی این مسیر با ۸۰ یا ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب خواهد شد و درمان و احیای مو را به دنبال دارد.

مزایای درمان مو با مایکرومیست 

درمان مو با دستگاه ماکرومیست مزایای زیادی دارد و فواید آن فقط به سالم‌ سازی، تقویت و احیای مو محدود نمی‌ شود. بلکه این دستگاه مانند یک معجزه برای موهای شما عمل می‌ کند و بعد از استفاده از دستگاه مایکرومیست فرایندهای شیمیایی عمیق‌تر در مو اتفاق می‌ افتد. این اتفاق باعث می‌ شود تا فرایند شیمیایی دوام بیشتری داشته باشد و رنگ‌ ها را زنده‌ تر و ماندگار تر کند، که این موضوع به تثبیت رنگ مو هم کمک زیادی می‌ کند. در صورتی که سالن زیبایی پریسا ظفری را برای انجام مایکرومیست انتخاب کنید،  می‌ توانید از این مزایا به طور کامل برخوردار شوید و به بهترین شکل ممکن موهای خود را درمان کنید.

مایکرومیست برای چه کسانی مناسب است؟

محدودیت خاصی برای استفاده از دستگاه ماکرومیست وجود ندارد و برای هر کسی قابل استفاده می‌ باشد. باید بدانید که این دستگاه موها را احیا کرده و برای قسمت آسیب دیده مو انتخاب بسیار خوبی است. پس هر کسی که به دنبال درمان آسیب موهای خود می‌ باشد،  می‌ تواند از این روش استفاده کند. به خصوص افرادی که موهای مجعد دارند. کسانی که موهایشان در اثر آفتاب و حرارت سشوار و اتو مو آسیب دیده است. کسانی که در اثر دکلره و  رنگ مو موهای خشک و شکننده پیدا کرده‌ اند. کسایی که تار موی نازک دارند و…

سخن آخر 

دستگاه مایکرومیست یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها برای احیا و درمان تا های مو می‌ باشد که در سالن‌های زیبایی پیشرفته و معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در سالن زیبایی پریسا ظفری موجود است و کلاینت‌های محترم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)