مدل های جدید بالیاژ مو

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

یکی از جدید ترین و بهترین تکنیک ها برای رنگ کردن مو، بالیاژ می باشد. با وجود ظهور مدل های جدید بالیاژ مو این روش طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است.

همین مسئله باعث شده است که سالن های زیبایی زیادی به ارائه ی خدمات مربوط به بالیاژ بپردازند‌‌. اما تمام سالن های زیبایی خدماتی با کیفیت و اصولی را ارائه نمی‌ کنند و اگر قصد دارید که موهای خود را به صورت اصولی و کاملاً زیبا بالیاژ کنید باید به دنبال یک سالن زیبایی معتبر باشید.

شماره تماس: 09191063507

آدرس سالن زیبایی پریسا ظفری: اتوبان ستاری نبش بلوار فردوس شرق ساختمان پارسا پلاک ۴۳۸ طبقه دوم واحد ۸

بالیاژ مو چیست؟ 

بالیاژ در حقیقت یک لغت فرانسوی می باشد و به عنوان یک تکنیک بسیار پرطرفدار برای رنگ کردن موها شناخته می شود که آرایشگر می تواند بدون هیچ محدودیتی رنگ را روی موهای شما قرار دهد.

در واقع بالیاژ نوعی مش بدون کلاه يا فویل و در هوای آزاد می باشد و اگر بخواهیم روش بالیاژ را با روش مش مقایسه کنیم باید بگوییم که این روش طبیعی تر و ملایم تر می باشد و تفاوت مهمی که با هایلایت دارد، این است که رنگ مو در قسمت ریشه تیره است و قسمت ساقه روشن خواهد شد. یعنی هر چقدر که از ریشه به ساقه نزدیک می شویم رنگ مو روشن تر می شود.

 اما به طور کل بالیاژ نیز مانند هایلایت جلوه ای کاملا طبیعی دارد و بروز مدل های جدید بالیاژ مو در آرایش و زیبایی باعث شده است که این جلوه‌ های طبیعی متنوع تر و زیباتر باشند.

مدل های جدید بالیاژ مو
مدل های بالیاژ مو

بررسی مدل های جدید بالیاژ مو:

با بررسی مدل های جدید بالیاژ شما می توانید با رنگ های مد روز آشنا شوید و برای انجام بالیاژ از این مدل ها استفاده داشته باشید.

این تکنیک هم روی موهای بلند و هم روی موهای کوتاه قابل اجرا است و در هر دو صورت جلوه ای بسیار زیبا می آفریند.

بالیاژ کاراملی و عسلی روی موهای مشکی:

به طور کلی یکی از پرطرفدارترین مدل های جدید بالیاژ مو انجام بالیاژ روی موهای مشکی می باشد. وقتی که از رنگ های کاراملی و عسلی روی موهای مشکی استفاده شود و به روش بالیاژ و این رنگ روی موها پیاده ‌سازی شود، ظاهری بسیار جذاب و طبیعی به وجود خواهد آمد که هر نگاهی را به خود خیره می‌ کند. بالیاژ کاراملی و عسلی موهای مشکی با اکثر سلایق در تمام سنین سازگار خواهد بود. اما بانوان جوان می توانند با این مدل از بالیاژ جذاب تر به نظر برسند.

بالیاژ بلوند خاکستری سرد:

اگر دارای موهای مشکی کوتاه هستید و قصد بالیاژ مو را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً بالیاژ بلوند خاکستری سرد را امتحان کنید و زیرا این رنگ و این تکنیک روی موهای مشکی کوتاه به زیباترین شکل ممکن پیاده‌ سازی می‌ شود.

این رنگ جزو مدل های جدید بالیاژ مو در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌ آید که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

این رنگ بالیاژ برای تمام بانوان مناسب است اما بانوان میانسال که معمولاً در اکثر مواقع دارای موهای کوتاه نیز هستند با این رنگ بالیاژ زیباتر و جوانتر به نظر می رسند.

 

بالیاژ بلوند زیتونی:

افرادی که دارای موهای بلند هستند و دوست دارند که بالیاژ مو را امتحان کنند، می توانند از رنگ بلوند زیتونی استفاده کنند. به خصوص اگر موهای شما تیره و مشکی می باشد بلوند زیتونی می تواند بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. این رنگ جلوه ی طبیعی دارد و اصلاً مصنوعی نیست. در نتیجه دختران جوان و نوجوان می توانند از این مدل بالیاژ مو برای موهای خود استفاده کنند.

بالیاژ بلوند یخی:

یکی از معروف ترین مدل های جدید بالیاژ مو، بالیاژ بلوند یخی می باشد. این بالیاژ در عین حال که کاملاً ساده و شیک به نظر می‌ رسد، تغییر زیادی در چهره ی افراد ایجاد خواهد کرد. اگر دوست دارید که در چهره ی خود تنوع ایجاد کنید و دچار تغییر زیادی شوید بالیاژ مو مدل بلوند یخی گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

تفاوت بالیاژ با سامبره و آمبره چیست؟

از روش بالیاژ برای اجرای آمبره و سامبره نیز استفاده می‌ شود و در این روش  ریشه موها تیره‌ تر میباشد و هر چقدر که به سمت ساقه می رویم رنگ مو روشن تر می شود.

اما در روش سامبره ترکیبی از آلیاژ و آمبره را مشاهده می کنیم. البته در این روش هم رنگ ریشه از تیره شروع می‌شود و تا رنگ روشن در ساقه ادامه پیدا می‌ کند. اما تفاوتی که سامبره با آمبره دارد این است که تغییر طیف رنگ از تیره به روشن بسیار ملایم تر است.

مدل های جدید بالیاژ مو
بالیاژ مو

انواع بالیاژ مو:

بالیاژ کردن موها دارای انواع مختلف می باشد و روش های متفاوتی دارد. مدل های جدید بالیاژ مو در هر یک از این انواع روش ها قابلیت پیاده سازی دارند. در ادامه روش های مختلف بالیاژ مو را به شما معرفی می کنیم:

  • بالیاژ کامل
  • بالیاژ جزئی
  • بالیاژ ظریف
  • بالیاژ آمریکایی
  • بالیاژ معکوس
  • بالیاژ خطی 
  • بالیاژ ریلی 
  • بالیاژ پینتینگ

بهترین سالن زیبایی در تهران برای بالیاژ مو:

اگر مدل های جدید بالیاژ مو در اینستاگرام را مشاهده کردید و علاقه دارید که هر یک از این مدل ها را روی موهای خود پیاده سازی کنید، اما به دنبال یک از سالن زیبایی معتبر برای انجام این کار می‌ گردید، باید سالن زیبایی پریسا ظفری را به شما معرفی کنیم.

 بالیاژ کردن مو نیازمند تخصص و ظرافت خاصی می باشد که تمام آرایشگران از پس آن بر نمی آیند. به خصوص اگر انتخاب شما یکی از جدید ترین مدل های بالیاژ باشد برای این که بتوانید چیزی که در عکس مشاهده می کنید را به صورت کاملاً دقیق روی موهای خود را مشاهده کنید، باید یک سالن زیبایی معتبر و بسیار مناسب را برای انجام بالیاژ انتخاب کنید.

سالن زیبایی پریسا ظفری در حوزه ی آموزش و ارائه ی خدمات فعالیت می‌ کند. پریسا صفری دارای مدارک معتبر در حوزه ی رنگ و مش و می باشد و از سابقه بسیار زیادی نیز بهره می‌برد و بیش از ۲۰ سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است. اگر شما به این سالن زیبایی مراجعه کنید و به انجام بالیاژ بپردازید این اطمینان را به شما خواهیم داد که نمونه‌ ای مشابه با همان چیزی که می خواستید را روی موهای خود مشاهده خواهید کرد.

 علاوه بر این از با کیفیت ترین رنگ ها و جدیدترین اصول و روش ها برای بالیاژ، در این سالن زیبایی استفاده می‌ شود که در نهایت نتیجه‌ ای که به دست می‌ آید، یک نتیجه ی با کیفیت و بسیار زیبا روی موهای شما می باشد.

آموزشگاه معتبر برای یادگیری خدمات بالیاژ مو:

سالن زیبایی پریسا ظفری، علاوه بر انجام خدمات مربوط به رنگ و بالیاژ به آموزش مدل های جدید بالیاژ مو هم می پردازد. اگر به این حوزه علاقمند هستید می توانید به عنوان هنرجو در این آموزشگاه به یادگیری جدیدترین روش های بالیاژ مو بپردازید و به فردی متخصص و هنرمند در این زمینه تبدیل شوید. بعد از اتمام آموزش هم با مدرک معتبری که دریافت می کنید می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و شغل مناسبی را در همین زمینه برای خود دست و پا کنید.

مواردی که در این دوره های آموزشی آموزش داده می شوند؛ کاملا کلیدی و مهم می باشند و باعث می شوند که شما به صورت کامل با اصول بالیاژ و رنگ مو آشنا شوید.

4.6/5 - (31 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)