آموزش کوپ در تهران

علت صاف نشدن مو بعد از کراتینه

امروز یکی از پرطرفدارترین مشاغل آرایشگری می‌باشد، که شما می‌توانید برای آموزش کوپ در تهران با بهترین و متخصص‌ترین آرایشگر ها همراه باشید و دوره‌های آموزش کوپ را با توجه به شیک‌ترین مدل موها  ارائه ‌شود. با تکنینک کوتاهی مو شما می‌توانید ظاهری کاملا متفاوت به مراجعه کننده خود بدهید.

شما می توانید با مراجعه به سالن زیبایی پریسا ظفری از دوره‌های آموزش کوپ در تهران بهره مند شوید، لذا در این دوره هنرجو می‌تواند بر اساس فرم صورت مدل موی متناسب را انتخاب کند. شما می‌توانید در دوره آموزش کوتاهی مو به روش کوپ  با تیمی حرفه‌ای و مجرب همراه شوید و انواع مدل های موی کاربردی را با تکنیک آموزش ببنید. در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش کوپ در تهران بیشتر اطلاعات در اختیار شما قرار دهیم و همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید و یا برای بهره مندی از خدمات به آدرس زیر مراجعه کنید.

شماره تماس: 09191063507

آدرس سالن زیبایی پریسا ظفری: اتوبان ستاری نبش بلوار فردوس شرق ساختمان پارسا پلاک ۴۳۸ طبقه دوم واحد ۸

معرفی مراحل آموزش کوپ در تهران

در دوره آموزش کوپ شما باید ابتدا طراحی مو برای مدل صورت مختلف را آموزش ‌بینید، سپس مراحل کوتاهی مو را به طور کامل از مبتدی تا حرفه‌ای طی کنید. باید بتوانید موها را از مراحل ابتدایی که شامل کوتاهی قسمت راست، قسمت چپ، پشت سر و نهایتاً قسمت‌های دیگر مو می باشد را انجام دهید. موها را به چند دسته مختلف تقسیم کنید، زمانی که موها تقسیم بندی شد، هر دسته متناسب با مدل کوپ مربوطه برش داده شود.

امروزه یکی از اشتباه ترین نکات در مراحل کوتاهی که در ویدیو های فضای مجازی بسیار پربازدید شده است، کوتاه کردن یکباره موها می‌باشد؛ به طور کلی این مرحله کوتاهی به هیچ عنوان قابل انجام نمی باشد، به خاطر همین لازم است که موها از سمت چپ و راست به دو دسته تقسیم شده باشد ، سپس با زاویه ۳۰ درجه شروع به کوتاهی مو با کمک قیچی کرد. این روش دقیقا تا زمانی که زاویه ۹۰ درجه قیچی موازی موها باشد ادامه دهید.

بر اساس راهنمایی که در دوره‌های آموزش کوپ در تهران در سالن پریسا ظفری دریافت می‌کنید، باید دقت داشته باشید تا در حین کوتاه کردن موها قیچی را با زاویه درست نگه دارید، همچنین در انتها زمانی که موها به اندازه مناسب رسید آنها را شانه کنید و با دقت بررسی نمایید. در مدل کوپ مرتب بودن موها در قسمت های مختلف یکی از مهمترین نکات است.

در مراحل کوتاه کردن مو با مدل کوپ جلوی مو اصولا در حالت مختلفی بر اساس سلیقه ی مراجعه کننده به شکل چتری کوتاه می شود؛ البته چتری ها دقیق متناسب با اندازه کلیه موها کوتاه می‌شوند،که این باعث به وجود آمدن یک شیب بسیار ملایم از قسمت جلو تا پشت سر است.

آموزش کوپ در تهران
آموزش کوپ در تهران

آشنایی بیشتر با بهترین آکادمی آموزش کوپ در تهران       

سالن زیبایی پریسا ظفری یکی از بهترین آکادمی آموزش کوپ در تهران است، که کلاس های حرفه ای برای آموزش کوپ به همراه بهترین اساتید برگزار می‌کند.

با ثبت نام در بهترین آکادمی آموزشی کوپ در تهران می توانید تکنیک ها و مدل های مختلف مو آشنا شوید و به عنوان یک حرفه ای وارد این عرصه بشوید.  تمامی دوره های کوپ در بهترین آکادمی آموزش کوپ در تهران برگزار می‌شود که بهترین مدل ها و تکنیک ها را در اختیار هنرجو قرار می دهد.

در دوره آموزش کوپ در تهران با توجه به ابزارهای مورد استفاده در روند کوتاهی مو و کلیه مدل های مختلف شما می توانید تمام تکنیک های مخصوص افراد حرفه‌ای را آموزش ببینید.

در این دوره با تمامی روش های انواع کوپ، همچنین انواع مدل های ژورنالی بر اساس سال ۲۰۲۲ آشنا شوید. در این دوره آموزشی شما علاوه بر نحوه انجام کار کلیه نکات کلیدی در مورد روش های کوتاهی مو را آموزش خواهید دید. بلکه با توجه به هزینه آموزش کوپ در تهران بسیار خدمات مناسب و به‌صرفه را برای آموزش انتخاب کرده‌اید.

آموزش تخصصی کوپ

در دوره های آموزشی تخصصی کوپ شما با عنوان هنرجو دوره های کامل انواع طراحی مدل های مختلف مو را به طوری که به صورت شخص مقابل بیاید را طی می‌کند، یعنی در ابتدای دوره آموزشی شما باید با نوع قالب صورت آشنا می شوید که بر اساس مدل‌های جدید کوتاهی بتوانید بهترین تکنیک را بر روی صورت مراجعه کننده ارائه دهید.

در کلاس‌های مجموعه پریسا ظفری با کمترین زمان به صورت فشرده و کمترین هزینه می‌توانید آموزش کوپ را با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

آموزش کوپ در تهران در مجموعه زیبایی ما زیر نظر بهترین کوپ کارهای تهران انجام می‌شود، که هنرجویان مبتدی تا پیشرفته می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند. در این دوره با جدیدترین تکنیک های در ژورنال 2022 آشنا می‌شوید و در پایان دوره مدرک معتبر دریافت می‌کنید.

در این دوره های آموزشی تمامی نکات مهم در کلاس ها به هنرجوها آموزش ارائه شده و در دو مرحله تئوری و عملی نکات گفته شده توسط بهترین کوپ کار تهران آموزش داده می شود. آموزش کوپ در تهران با توجه به کلاس های عملی که دارد و با تمرین های مکرر بهترین تکنیک ها را آموزش اعمال شده است. در این دوره ها هنرجویان با انواع کوپ ها که شامل کوپ پایه یا مبتدی، کوپ ژورنالی آشنا می شوند.

در دوره آموزش کوپ نحوه کار با انواع وسایل مثل قیچی، موزرها و پیتاژ ها ارائه شده و در پایان هنرجو به عنوان یک شخص حرفه ای می‌تواند بهترین خدمات کوتاهی مو را ارائه دهد. لذا،  بر اساس فرایند آموزشی کلاس در چند جلسه برگزار می شود که در این دوره آموزشی مباحث همچون موارد زیر آموزش داده می‌شود.

  • شناخت زاویه مو
  • انواع مدل کوپ
  • شناخت چهره
  • انتخاب صحیح کتب
  • نحوه کار با قیچی
  • نحوه کات و برش کوپ
آموزش کوپ در تهران
آموزش کوپ در تهران

تعرفه دوره آموزش در تهران

هزینه آموزش کوپ در تهران بر اساس تکنیک های ارائه شده توسط بهترین مدرسین از نظر اقتصادی بسیار مناسب می باشد. شما بر اساس روند کلاس دوره خصوصی و نیمه خصوصی می‌توانید تعرفه دوره آموزش کوپ را انتخاب نمایید. بعد از اتمام دوره آموزش کوپ در تهران با توجه به تکنیک های گفته شده شما می توانید به صورت عملی تمامی روش هایی که یک کوپ کار حرفه‌ای انجام می‌دهد را ارائه دهید.

شما با توجه به دوره آکادمی آموزشی مجموعه ما میتوانید انواع کوپ مختلف در ژورنال را آموزش ببینید، که شامل کوپ قارچی، کوپ لیر ترکیبی، کوپ فانتزی، کوپ کرنلی، کوپ آناناسی، کوپ ریحانا و به سایر موارد دیگر را مسلط شوید.

کوتاهی مو به روش کوپ یکی از پرطرفدارترین خدمات در تمامی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشد، به همین دلیل افراد متخصص با توجه به میزان رضایت که از سمت مراجعه کننده دریافت می‌کنند می‌توانند در این زمینه کسب و کار مناسبی را با درآمد خوبی داشته باشند.

جمع بندی

کوتاهی مو به روش کوپ یکی از پرطرفدارترین زیرمجموعه‌های خدمات آرایشی مو در آرایشگاه ها است. ارائه دوره آموزش کوپ در تهران زیر نظر بهترین مدرسین با توجه به تمامی تکنیک های کوتاهی مو اعمال می‌شود. به نوعی می توان گفت: ( دوره آموزشی کوپ جدیدترین مدل های ژورنالی ارائه می‌دهد و هنرجو مهارت های لازم را در می‌توانید در این زمینه دریافت کنند.)

لذا تمامی نکات گفته شده توسط مجموعه آکادمی پریسا ظفری ارائه می شود. آموزش کوپ زنانه با جدیدترین تکنیک ها با وجود ارائه مدرک به هنرجو می تواند یک تجربه عالی برای هر شخص باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به آموزش دوره های کوپ در تهران می توانید با ما تماس بگیرید. یا به وبسایت رسمی https://parisazafari.com  مراجعه کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)